Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz
  • 0

Problem z "połączeniem?" w szkole

Physix

Pytanie

Opublikowano

Cześć.
Mam pewien problem a mianowicie chodzi o to, że w mojej szkole jest  zablokowane połączenie z internetem (?).
Chodzi mi o to, że wszystko normalnie działa tylko gdy włączam jakąś grę (LOL,Metin,Tibia czy nawet głupi QuakeLive [nawet w CS nie wyszukuje serwerów) to nie można połączyć się do serwerów. Nie znam się na tym i nie bardzo wiem jak sobie z tą "blokadą" poradzić. Prosiłbym o pomoc :) Bardzo mi na tym zależy bo sami wiecie jak to jest w szkole :D
Czekam na odpowiedź! Z góry dzięki !

PS: Jeśli zły dział to proszę o przerzucenie do prawidłowego.

thebigshowsignaturebyth.png

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no to szukaj osoby która ma pojęcie jak ustawić to oprogramowanie tak by przy okazji nic nie zrypać

Chyba każdy potrafi odblokować wszystkie zablokowane porty na routerze.

Na 99% poblokowali większość portów w ustawieniach routera, zostawili tylko te potrzebne.

Gry korzystają z przeróżnych portów, a tutaj masz podstawowe usługi dla których są "wyjątki" i działają:

xa-ijephoocwffsxpyhwvoj.jpg

Resztę po prostu odrzuca.

Jak odcięli wam CS'a?

Oto takim magicznym sposobem:

http://www.tp-link.com.pl/article/?id=159

Będziesz musiał wejść w ustawienia routera na głównym komputerze i usunąć wszystkie ograniczenia.