Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

`Duży projekt , szukam Teamu![Grafik/GM aka YT/Technik/]

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Szukam teamu do stworzenia serwera Medium/Hard

Mianowicie:

-Grafik

-Technik

-GM aka You Tuber.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*Jaką ja pełnie funkcję?

Jestem Technikiem uważam , że na wysokim poziomie.

To co chce osiagnąc to , to robie.

Ogarniam w 100%, MySQL ,SFTP,Mapper,Quester,Troche Lua,Skrypty.

Zajmuje się także sprawami finansowymi czyli.

Kupuje Maszyne dedykowaną z serwerowni Hosteam.

Stawiam forum na hostingu IP.B

Strone zaakodowaną bez dziur oraz Ts3 [512slotów]

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Podanie na Grafika.

*Wymagania:

-Estetyka

-Grafika 2D & 3D też nie zabraknie.

-Aktywności i cięzkiej pracy.

-Efektywne wykonanie grafiki.

-Zapał do pracy.

*Oferuje:

-Posada w Teamie.

-Msc.Wypłata.

-Stabilny i profesjonalny serwer.

-Dobry Kontakt.

Podanie na Technika:

*Wymagania:

-100% Mysql,sftp,quester.

-Umiejętność dodania np.Nowych broni td.

-Jednym słowem ma sie znać na rzeczy!

*Oferuje:

-Ranga GA.

-Msc.Wypłata.

-Dobry kontakt.

-Zaufany team.

-Stabilny serwer .

Podanie na GM aka You Tuber.

*Wymagania:

-Ilość subów 1000+

-Dobra opinia na kanale.

-Dobre jakości filmów

-Duża oglądalność.

*Oferuje:

-Reklama Kanału

-Posada w Team.