Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

4Story vs ROM - która lepsza?

beblok20

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam zastanawiam sie ktora gre wybrac do grania przez dluzszy czas i zeby w miare ludzi bylo ktora gre z tych 2 polecacie rom czy 4story?

Opublikowano

Grałem w 4story kilkalati w roma gram od roku. Moim zdaniem tylkoi wyłącznie Runes of magic. Bije na głowe 4story. Na 4story w lategamie masz tylko i wyłącznie pvp. W romie masz : Rajdy (3 godzinna instancja dla 12 osob, o ile w 3 godizny sie wyrobisz :3), Wojny gildii, Walki na arenach, gracz vs gracz, Word Bosy, Do rozwijania masz : Postac, eq, peta, zbieractwo, tworzenie eq. I duzo by tutaj wymieniac. Co do strony ladowania kasy w gre to jest podobnie,albo ladujesz i masz wszystko od reki, albo robiszalty i tak zarabiasz na eq. Jezeli potrzebujesz informacji Cyknij mi PW. 
Co do dzieci wromie to mam 19 lat i jestem najmlodszy w 25 osobowe gildii. 

A co mi tam dopisze jeszcze. Exp w 4story wyglada tak:

idz na td 10 na spota wbij 20 lvl idz na td 20 wbij 30 i tak w kolko, latasz, zbierasz moby, aoe, znowu lorujesz aoe, lor aoe, lor aoe, to Ci ktos z tp wyskoczy i Cie zabije. 

4story gra pod solo, rom gra pod party.

W romie klepiesz questy, czasem monotonne, czasem wciagajace, ciagle masz jakies urozmaicenia, na kazdej mapie instancje, z ktorej zdobywasz najlepsze eq na dany lvl. 

Opublikowano

ja nie gralem w roma a  wiem ze  4s  to syf