Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Zrobię edit za free!

RycerzRoman

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Ostatnio zacząłem zabawę z edytowaniem feedów i trickshotów z CoD'a.

Potrzebuję clipów, najlepiej w 60FPS/s jakość 720p (HD).

Jeżeli ktoś ma jakieś ciekawe demka i chcę, żeby ktoś je edytował to piszcie PW.

Moje skromne portfolio ;P

Dopiero od kilku dni się tym zajmuję więc jestem totalnym laikiem, ale myślę, że te klipy nie są aż takie złe. :)

Opublikowano

Powiem ci, że jak na nowicjusza to zajebiste ci to wychodzi.

Widzę, że edytujesz z cod'a.

Dałbyś rade ogarnąć coś z CS GO jak bym ci klip podesłał?

Opublikowano

Cholera, wpadłem tu przypadkiem i muszę przyznać, że nie żałuję : o

Filmiki mistrzostwo, poleciał sub, zawsze to jakieś wsparcie.

Chciałbym zobaczyć to wszystko sklejone w jednej akcji, w takim większym frag movie'u :p

Opublikowano

Cholera, wpadłem tu przypadkiem i muszę przyznać, że nie żałuję : o

Filmiki mistrzostwo, poleciał sub, zawsze to jakieś wsparcie.

Chciałbym zobaczyć to wszystko sklejone w jednej akcji, w takim większym frag movie'u :P

Naprawdę jestem w szoku, że komuś się to podoba ;D czemu? Ponieważ jestem totalnym beginner'em i to jest straszna amatorszczyzna... chociaż cały czas staram się robić coś lepszego, oglądam dużo dobrych poradników itp.  myślę, że z każdym kolejnym filmem jest co raz lepiej ;D 

PS. Dziękuje wszystkim za takie dobre słowa, te suby, wyświetlenia itp.

Opublikowano