Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jakiej komendy użyć? Unity3d android

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, postanowiłem napisać grę na androida. W programowaniu jestem zielony ale podstawowe komenty itp ogarmiam jeśli chodzi o pc a gra którą tworze ma być na androida i już na początku mam problem ponieważ nie wiem jakiej komendy użyć aby móc klikać w obiekt... :P

AA używam c++ lub java

Opublikowano

Unity3d i c++,java? ciekawe.. idź ty się najpierw naucz programować a nie wyjeżdżaj z jakimiś komentami bo aż smiać sie chce.

Opublikowano

By w Unity3D by zrobić jakąkolwiek gre musisz znać podstawy programowania (C#, Boo, JavaScript), zainteresuj się edytorami gier w których nie programujesz a klikasz i wybierasz różne zdarzenia.

Na początek polecam Game Maker Studio lub Multimedia Fusion, oba edytory potrafią zapisać gotową grę na Windows i Androida.

od takich ogłoszeń jest dział Metin2 - pomoc na serwerze.

Opublikowano

W Javie to możesz próbować pisać natywnie na Andka.

Opublikowano

Nie zrozumieliśmy się... chodzi mi o to, że jak np chcę zrobić by w coś klikać myszką to pisze 

OnMouseClick itp albo enter czy exit kiedy ma wejść i wyjśc a mi chodzi o to jak to będzie w androidzie kiedy chcę dodać funkcję do kliknięcia na ekranie. 

I pisałem, że jestem zielony ale nie aż tak... robiłem już kilka fajnych gier lecz na pc. 

A poza tym wasze odpowiedzi w niczym mi nie pomogą więc równie dobrze mogłeś wyjść z tego tematu.