Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Doświadczony GM, client edytor szuka posady !

Ryuji

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kilka słów o sobie: Witam serdecznie na imię mam Adrian i jestem 21 letnim technikiem teleinformatykiem. Przede wszystkim zacznijmy od tego dlaczego znajduję się tutaj moje ogłoszenie i dlaczego szukam teamu. Przyczyną takiego działania jest to, iż na moim aktualnym serwerze na którym jestem Mistrzem Gry dzieje się strasznie źle w teamie wedle mniej osoby i nie odpowiada mi przede wszystkim atmosfera tam panująca piszę to z żalem w sercu gdyż rok czasu poświęciłem ów wspomnianemu. Jestem ogarniętą osobą kolokwialnie ujmując jak mam coś robić to od razu to robie, jeżeli czegoś nie umiem to się uczę, aż będę potrafić w późniejszym czasie kształcę tą umiejętność. Może niekoniecznie do moich atutów należy to, że jestem szczery i krytyczny gdy widzę, że ktoś coś źle robi od razu go krytykuję. Rzetelnie wywiązuję się z powierzonych mi obowiązków – jestem po prostu ambitnym perfekcjonistą. Szybko nawiązuję znajomości i jestem na nie otwarty więc nie będzie problemu abym zintegrował się z resztą teamu. Tyle o mnie przejdę do konkretów.