Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Dota2Lounge - obstawianie.

Lenartowy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemano, z okazji iż mam jakieś tam shitowe itemy z doto, wbiłem na dota2lounge(dot)com i zaciekawiła mnie opcja obstawiania gier. 

Przykładowo daję 2 Commony na drużynę która ma więcej % (nie znam się kompletnie na teamach :D

I jak to teraz działa, pokazuje mi że mogę dostać 0.7 potencjalnej nagrody (common)
Więc o ile dobrze rozumiem, gdy mój team wygra, dostanę swoje 2 itemy, i jest 70% szans że dostanę jeden inny item? (przyjąłem że 1=100%)
czy jak to jest?

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

1394725204-U719057.png

Legenda
Opublikowano

Dokładnie tak jest jak piszesz. Jak wygrasz zwraca Ci się ten item i zazwyczaj jak już masz np 0.5 dostaniesz kolejny.

exModerator Metin2 | exModerator DOTA

Opublikowano

mhm, no to spoko, te porównania są przeważnie trafne? czy raczej ot tak sobie zrobione? 

@edit.
Dobra, z tego co się przyjrzałem, widać że z reguły wygrywa ten team który ma sporą przewagę w głosowaniu czy czym tam :)

Chcesz to temat zamknij, nie to zostaw dla potomnych ;)