Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

UI,HUD Stworzenie Własnego

Fabula

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem grafikiem i chciałbym sobie stworzyć swój własny hood
jak to zrobić? szukałem w internecie to wszędzie pokazuję jak wgrać gotowca

np. chciałbym zrobić taki HUD tylko po dodawać własne zdjecia  jak to zrobić jak zamienić ten plik i gdzie go wstawić?
przeszukałem cały internet .... same instrukcje jak zaistalować gotowca a nie jak zrobić swojego

LICZĘ NA WASZĄ POMOC POZDRAWIAM

1358975547-U122399.jpg
Opublikowano

Z tego co się orientuje to to co podałeś w screenie to "nakładka" na lola, różni streamerzy to mają.Zwyczajne obramówki, które są nałożone na stream czy video.. Oni w grze tego nie widzą

Opublikowano

Wiem  o tym czytałem to na 20 innych forach

a jak chce zrobić własną i ją wstawić do tego pliku po prostu wstawić ją do gry???
przecież jakoś musieli je zrobić a te gotowce mi się nie podobają i chce własne symbole tam powstawiać !

1358975547-U122399.jpg
Opublikowano

Ale co chcesz osiągnąć?To jest nakładka tego nikt w  grze nie widzi, HUD możesz sobie zmienić poprzez różne programy i wątpie że ktoś Ci napisze jak to zrobić.A jeśli chcesz taką nakładke zrobić i twierdzisz że jesteś grafikiem to już powinieneś wiedzieć najlepiej jak to zrobić.

My to widzimy na streamach i video w taki sposób:

>VIDEO/STREAM

>NAKŁADKA

Obraz wyjściowy czyli to co my widzimy.Tak jakbyś 2 screeny nasiebie nałożył.

@edit