Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jaki komputer do gier do 30 tysięcy

keSar

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam CI podać proponowany zestaw ?
Nie mam dużego doświadczenia w tak drogim sprzęcie ale widząc cene powiem CI że komputer będzie zajebisty.

Chodzi Ci o składaka, gotowego pc czy laptopa ?

Opublikowano

Nie mam dużego doświadczenia w tak drogim sprzęcie ale widząc cene powiem CI że komputer będzie zajebisty.

Składak

Opublikowano

To na co się odzywasz... Gotowiec, powaliło?

Bawisz się w chłodzenie wodne?

YGsMv3q.jpg
Opublikowano

To na co się odzywasz... Gotowiec, powaliło?

Bawisz się w chłodzenie wodne?

Mogę się pobawić :P

Tylko jeszcze napisz czy to ma być cały komplet, czy może sama jednostka.

Cały komplet wraz z myszką, klawiaturą, słuchawkami, mikro, monitor

Opublikowano

Masz może miejsce (i chęci, pytam profilaktycznie) na 3 monitorki?

Będę musiał wywiercić kilka dziur w biurku ale tak, mam, zależy też ile cali

Opublikowano

Ja myślę, że ten by był lepszy:

http://www.morele.net/inventory/info/FaILty/

Montaż sobie dodaj sam, mnie sie już nie chciało ;d

Można dać chłodzenie wodne, ale ja tam sie na takim chłodzeniu nie znam. I też nie mogłem znaleść dodatkowych wentylów do budy.

internet to nie jest jakis oddzielny swiat gdzie ludzie zapomnieli o swoich emocjach

Opublikowano

Chłodzenie wodne musiałby Ci składać ktoś kto się zna... ja Ci mogę podać elementy, ale fizycznie masz dużą szansę na utopienie czegoś...