Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Skrypty. Taak...

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka.
Jestem kompletnie zielony w sprawie skryptu...
Pluginy czaję - wgrywam, ewentualnie konfiguruje - działa.
A jak to wygląda ze skryptem?
Czego wymagają?

I od razu: Ma ktoś może skrypt, żeby po wpisaniu komendy/ustanięciu na płytkę(to byłoby lepsze) zabrałoby mu np. diaxy, emeraldy, a w zamian dostałby lepszą rangę w permissions ex? 

Opublikowano

Zobacz ten poradnik:

http://www.mpcforum.pl/topic/1145644-inne-skript-z-czym-to-sie-je-obszerny-poradnik-instalacja-komendy-tworzenie-dodatki-ciekawostki-skriptplus/#entry9843737

command /zamien:
	trigger:
		if player has 1 diamond:
			remove 1 diamond from player's inventory
			execute player command "Komenda na nadanie rangi."
			send "&7Wymieniles diament na range ..."
		else:
			send "&cNie posiadasz 1 diamentu."
Opublikowano

Czy ten skrypt zadziała, jeśli wpiszę zwyczajnie do commandblocka "/zamien"?
A jeśli chciałbym, żeby tylko gracze z permisją "ranga1" mogli korzystać z takiego commanblocka?

Ach. I w tej komendzie nie wiem jak dodać zmienną "gracz". (W skrypcie wpisałem /pex user player group add NazwaRangi)

Opublikowano

Zmieniłem player na %player% - sam skrypt po wpisaniu /zamien działa. A jakbym chciał dać tylko danej grupie to uprawnienie, żeby im działało a reszcie nie? :)