Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Zrobić z Ps3 serwer pod gry na PC

Seruto

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Nigdzie nie znalazłem podobnego tematu - może jestem ślepy - więc piszę go tutaj.

Jak zwykle moja ciekawość nie zna granic, a z racji takiej iż nie znam się na konsolach, nie mogę sobie odpowiedzieć na to pytanie sam. Pytanie brzmi: czy da się zrobić z konsoli serwer pod gry w które mogę grać na pc?

Dajmy na przykład, że nie mam pieniędzy na dedykowany serwer czy vps'a, a chciałbym postawić serwer na np. silkroad online czy taki "majnkraft", więc postanawiam postawić go na innej maszynie (ps3).

Czy takie coś w ogóle jest możliwe? Proszę o poważne odpowiedzi, jestem lajkiem jeżeli chodzi o tego typu sprawy.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Na 10% jestem pewien ze na CFW mozna by bylo postawic jakis podstawowy server ale watpie ze ktos to odkryje. Pliki serverowe by musialy  byc na nowo napisane bo te co sa dla PC by na 100% nie dzialaly.

Odpisujesz na moj post? Dodaj @Aintence jesli chcesz abym go zobaczyl.

4F6xoLt.jpg

Opublikowano