Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Potrzebny Sponsor

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ,poszukuję sponsora , lub serverownie.

Coś o sobie , mam 18 lat , posiadam spore doświadczenie jako GM , byłem na wielu serverach.
Nie podchodzę do projektu byle jak , nie skupiam się na pieniądzach , nie one są tutaj najważniejsze .
Jestem ambitny ,a nawet za ambitny , kiedy coś trzeba robie to odrazu i do końca .
Server ma być hitem na rynku , wszystko wiem co trzeba zrobic , jak promować , jak utrzymać graczy .

Jestem już z technikiem.

Server ukończony w 70%

Server max 105.

Spora ilosc osob i potezna reklama.

Zainteresowani gg 48149490.

Prosze nie pisać w komentarzach Polecam/ Nie polecam,gdyż nie wnosi to nic do tematu,a jak juz ma ktoś spamić to chociaz argumenty czymś poparte

Opublikowano

Posiadasz spore doświadczenie jako gm, a następnie piszesz że jesteś technikiem, to jak to w końcu jest?

Opublikowano

Posiadasz spore doświadczenie jako gm, a następnie piszesz że jesteś technikiem, to jak to w końcu jest?

A w końcu jest tak, że jest " z " technikiem, a nie technikiem :)

Dokładnie jak x2 UP: Szit czy Hit ? ;) Nie polecam, pewnie gotowiec terenzo, bo widać, że nawet levela nie potraficie zmienić. :>

NIE POLECAM. Pis jouuu :3

25 | 50 | 100 | 150 | 200 | 250 | 300 | 350 | 400 | 500 | 550 | 600 | 700 | 800 | 1000 | 1500 

>>> 15% Ostrzeżeń <<<

Nie wciskaj tego !

Opublikowano

A w końcu jest tak, że jest " z " technikiem, a nie technikiem :)