Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Pomysł/wena na prace

Alm0st

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ehh...od kilku tygodniu jestem w tak zwanym 'zastoju'. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że jakoś szczególnie nie potrafię użyć tej głupiej wyobraźni i nie mam kompletnie pomysłów jak wykorzystać programy graficzne...może jest spowodowane tym, że jestem jeszcze jako tako amatorem przy pracy z Photoshopem czy Cinemą 4D. Spoglądając na prace innych ludzi znalezionych w sieci :

zwjcix.png

n1s201.png

51tv7l.png

34j992r.png

Wszystkie te prace na pierwszy rzut wyglądają na łatwe, ale jak już się siądzie i spróbuje coś zrobić to nic z tego nie wychodzi i nie wiadomo od czego zacząć... I teraz pytanie się nasuwa Czy tworzenia takich jak na przykład na górze logotypów/bannerów powinienem uczyć się z jakiś tutoriali czy próbować robić samemu oraz czy stworzenie czegoś takiego wymaga jakiegoś kilkuletniego stażu itp. :P

Oczywiście oczekuje jak najwięcej jakiś porad itp., ale najbardziej chciałbym usłyszeć zdanie użytkownika @Wredna, iż wydaję mi się, że w sprawie grafiki ma dużo ciekawego do powiedzenia :)

2rbyzpu.png

Remember, I don't give a fuck!

Opublikowano

Wiadomo że człowiek od czegoś musi zacząć, najpierw poczytaj jakieś poradniki, na yt tutoriali jest od groma :). Potem próbuj sam coś "sklecić", wiadomo że nie będzie to proste, a co do stażu to jakiś miesiąc powinien ci wystarczyć do ogarnięcia obsługi ps-a

Opublikowano