Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Połączenie Się Telefonem Do Internetu Przez Wifi

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :D

W tych sprawach jestem zielony i chciałbym zapytać czy jesli kupię nokię 5530 (posiada wifi) to czy będe mógł serfować w domu po internecie jesli dokupie takie cos

To jest ukryta treść, proszę

Jesli nie to bardzo proszę o podanie ceny +/- ile taki ruter by kosztowal i jak wyglądała by konfiguracja. Jesli piszę w złym dziale proszę o przeniesienie :) Pomocną dłoń nagrodzę +

@ EDIT: Znalazlem jeszcze cos takiego:

To jest ukryta treść, proszę

Jeżeli Ci pomogłem albo po prostu czytasz ten post to wejdź na pajacyk.pl i kliknij w brzuch pajacyka. Kliknięcie to dużo droższa waluta niż plus i minus na MPC

;) (Jeśli też tak uważasz skopiuj to do sygnaturki):)

pomagam.jpg?1

Opublikowano

Tak. Jeżeli masz router który nadaje sygnał wi-fi to owszem będzie taka możliwość.

Ja mam w domu głupiego livebox-a od TP i nokia śmiga po necie aż miło :)

Co do konfiga to zależy od routera. Ustawiasz sobie hasło dostępu (obowiazkowo!). Potem w telefonie wyszukujesz dostępne sieci wi-fi wklepujesz hasło i łączysz się :)

f.png

Opublikowano

Okej :D Wypowiem się dopiero po kupieniu telefonu i rutera (za tydzien moze 2 ;p) + leci :) A mam jeszcze 1 pytanie ;) Czy jest mozliwosc ze wifi w telefonie "nie będzie pasowało" do wifi w ruterze? Bo ruter kupię specjalnie do internetu w telefonie więc chcę mieć pewność :D