Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Klasa postaci

pawelek01

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , jestem nowy w grze Tera i mam kilka pytań. Zalozylem sobie lancera na jakims nieznanym servie , mam 11 poziom i wlasnie czytalem ze Killan jest grywalny przez Polakow etc. I stad moje pytanie jaka klase postaci byscie mi polecali ? czy Lancer to dobry wybor na poczatek ? Dodam ze moj kolega ma 11 archera i na PvP z nim nie mam szans , w sensie ze z Archerem.

Opublikowano

Lancer to jest typowy tank, postać do brania na siebie potwory. Więc dmg zbyt dużego raczej nie będzie mieć <CHYBA!>. Dobrze, że wybrałeś Lancera, ponieważ grając ze znajomym Archerem będzie wam duuużo łatwiej instancje znaleźć/zrobic, tak samo bamy, itd. Najłatwiej jest Supportem <Priest lub Mystic, stąd też chciałam grać tą klasą, ale stwierdziłam, że wolę coś z DMG>, więc wybrałam Sorcera i jest mi bardzo ciężko znaleźć grupę na instancje :/ PvP wydaje mi się, że zaczyna się dopiero po 40+ lvl, a najlepiej na 60.

Opublikowano

Każda klasa jest dobra, chociaż niektóre wymagają większego ogrania, jeśli chce się być w miarę dobrym. Więc śmiało zobacz sobie każdą klasę i wybierz to, co wydaje ci się najlepsze. Nie mierz siły postaci na lvlach jak 11. Tera bazuje na end-game, więc często jest tak, że kluczowe skille dostaje się chwile przed 60, bądź na samym 60.