Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jak wgrać game 2089 do plików serwerowych by Terenzo?

Gość Zentso

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka. Chcę wgrać na swój serwer te game  http://www.mpcforum.pl/topic/744876-dl-game-2089-edit-by-sasori-aktualizacja/  . Mam pliki serwerowe stąd http://www.mpcforum.pl/topic/768196-czyste-serverfiles-by-terenzo/  .

Jeśli ktoś mógłby mi wytłumaczyć jak się dodaje game, gdzie i jak, co to są diffy, jak się je dodaje, bo w tych sprawach jestem zupełnie zielony xD.

Nie za bardzo wiem, gdzie mam te game wgrać i jak :D.

hq-ilvemkzapwhwbpctbutv.jpg

Opublikowano

Wchodzisz do swojej sciezki w FTP z game, usuwasz je, wgrywasz nowe nadajesz chmody itp. ;D

25 | 50 | 100 | 150 | 200 | 250 | 300 | 350 | 400 | 500 | 550 | 600 | 700 | 800 | 1000 | 1500 

>>> 15% Ostrzeżeń <<<

Nie wciskaj tego !

Opublikowano