Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Mikser/Kontroler do 500zł {LIMIT}

Doge

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, właśnie zaczynam uczyć się dj-ki i chciałbym sobie kupić jakiś amatorski

kontroler lub mikser bo nie mam zamiaru grać na myszce... ;x

Zależało by mi na tym żeby był on do 500zł i żeby można było go podłączyć do Virtual DJ.

Jestem w tym kompletnie zielony... Jeśli ktoś wytłumaczy co kupić jako pierwsze i wgl

to dostanie limit.

1394041940-U1116777.png

Opublikowano

Podpinam sie pod temat :)

Cały czas trwa dyskusja na temat przewagi DJów nad funkcją shuffle w winampie ~Paulo Coelho

Opublikowano

Jestem w tym kompletnie zielony... Jeśli ktoś wytłumaczy co kupić jako pierwsze i wgl

A nie lepiej trochę jeszcze pouczyć się o teorii i pograć na tej myszce?

Jak sam napisałeś, jesteś w tym zielony, więc bardzo możliwe że po prostu Ci się to znudzi po kilku dniach

nieregulaminowa sygnatura

Opublikowano

A nie lepiej trochę jeszcze pouczyć się o teorii i pograć na tej myszce?

Jak sam napisałeś, jesteś w tym zielony, więc bardzo możliwe że po prostu Ci się to znudzi po kilku dniach

troszkę źle to ująłem, miałem na myśli że już długo grałem na tej myszce ale słabo mi przejścia wychodzą itp. 

Dlatego chciałbym kupić jakiś sprzęt.

1394041940-U1116777.png

Opublikowano

troszkę źle to ująłem, miałem na myśli że już długo grałem na tej myszce ale słabo mi przejścia wychodzą itp. 

Dlatego chciałbym kupić jakiś sprzęt.

Aaaa, to przepraszam :)

nieregulaminowa sygnatura

Opublikowano

@Doge