Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz
  • 0

Mam pixelową tapetę...

Carvass

Pytanie

Opublikowano

Chodzi o to, że np ustawiam na tapetę jakieś zdjęcie i ono robi się rozmazane i widać pixele przez co odstrasza od ładnego wyglądu... Proszę bardzo o pomoc, ponieważ jestem zielony w sprawach komputerowych odnośnie systemu.

Informacje o komputerze :

System operacyjny : Windows XP
Procek : Core 4600+

+ wszędzie wyskakują mi reklamy, dodatkowe strony i inne pierdoły.. mam adblock, adblock edge ale to i tak nic nie daje..Mój komputer jest lekko zniszczony przez wirusy i to może dlatego ? Sam już nwm

Pierwszy screen jest jak wygląda mój pulpit a drugi jak powinien wyglądać

(Przepraszam, że host ale nie mogłem dodać do załącznika ponieważ plik jest za duży..)

http://www.mediafire.com/view/5u4ldouogddklxc/untitled.bmp 

post-987261-0-18554900-1393273641.jpg

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

co do pierwszego, pewnie przez rozdzielczość, zmień ją na np. 1024x768 i sprawdź czy też są pixele.

co do drugiego, w panelu sterowania odinstaluj wszystko co ma w sobie "toolbar" (jak nie będziesz wiedział co daj ss'a) po tym zabiegu wejdź w 

jeśli masz google chrome : chrome://settings/ wybierz Rozszerzenia po lewej stronie ekranu i usuń wszystko co jest ci nie potrzebne bądź wygląda podejrzanie

jeśli masz firefoxa (tutaj nie jestem pewny, nie używam firefoxa) narzędzia>dodatki i tutaj powinny być wszystkie dodatki i rozszerzenia jakie masz. usuwasz te podejrzane. następnie pobierasz 

AdwCleaner