Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Eve - kilka pytań.

VonskiAlucard

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Temat kieruję do bardziej doświadczonych graczy Elsworda. Nie dawno zacząłem grać i mam kilka pytań dotyczących Eve.

Jestem przy misjach o 1 zmianę klasy(te na 15 lvl) i tutaj się zaczyna problem.

1. Którą klasę wybrać? Zastanawiam się nad tą mścicielką. Patrzę pod kątem dalszej gry, aby biła mocno na PvP, a exp też nie był za trudny.

2. Jak rozwijać na niej umiejętności? W tych sprawach jestem zielony :p

3. Jakie combo najlepsze do PvP? Widziałem parę filmików, jak niektóre Evki nie dają przeciwnikowi zejść na ziemię, spammią tymi kolcami :p

Proszę o konkretną pomoc :)

Opublikowano

Odpowiem na twoje pytania, akurat grałem każdą Evką więc Ci pomogę :)

1. Więc każda klasa pod względem pvp wypada bardzo dobrze, jednak już gorzej z expem. Taka CBS (Code Battle Seraph/ Nazo Serafin)  bez dobrego eq itp będziesz słaby i będziesz musiał szukać grupy, żeby mapki robić. CN jest już lepsza, ale to zależy pod jakim względem, bo np "Tron królowej" z pro eq będzie bardzo dobry jednak jak mówię eq, eq, eq. No i jeszcze CEp (Code Empress/ Nazo Cesarzowa) jak dla mnie najlepsza postać do tego i tego. Świetne skille, moce i obszarowe. Bardzo polecam Ci brać CEp.

2. Jak byś wybrał CN (Code Nemesis/ Nazo Wandeta) to, sądzę że ten build będzie dobry :

http://brokendisc.web.fc2.com/elsword/skillsimulator/English/revamp/ce.html?70000101200000000000000000002002171600140012000011050008000007060006000402