Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Karta graficzna

xdax1

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Sam nie znam się zbyt dobrze na sprzęcie więc mam pytanie, która z tych kart graficznych jest lepsza do grania/płynnie oglądania filmów:

Radeon x1650 Series czy NVIDIA GeForce 7600 GT?

Wiem, że obie są słabe, w najbliższym czasie mam zamiar kupić nową, ale na razie mam takie.

Sprzęt:

Windows 7 Ulitmate

Procesor:  Intel Pentium 4 CPU 2.80GHz  2.79GHz

64 bit

3 GB ram(Tutaj mogę zmienić, mam 4 GB wolniejsze(w różnych prędkościach) lub 3 GB szybsze, wybrałem 3GB bo z tego co wiem to lepiej mieć szybsze w takiej samej prędkości).

Zbieram +

mca.png

Opublikowano

Obydwie karty używałem na tym zasilaczu....

Ale która jest lepsza?

Mam jeszcze inny zasilacz:

DPS-250AB - A

A co do ramów to nie mam pojęcia, zmieniłem na 3GB i jest jakby lepiej. Pozatym gdy włożyłem 4GB to 0.75 zostało zabranych i zostało tylko 3.25.

Moje wszystkie ramy(kostki):

Wszystkie DDR2

2GB 400 MHz

2x 512MB 400 MHz

2x 1GB ok. 200MHz(chyba 288) nie pamiętam już.

4 wejścia na ramy, no więc jakie najlepiej włożyć?

Obecnie mam 2GB + 2x 512MB + jedno wejście wolne, wybrałem taką samą prędość.

Budżet na grafikę? Dokładnie jeszcze nie wiem ile będę miał, minimalnie 200zł-500zł.

Zbieram +

mca.png

Opublikowano

Piszę:

Typ systemu: 64 - bitowy system operacyjny...