Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jeśli poszukujesz godnej osoby na stanowisko GM'a, przeczytaj.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeżeli poszukujesz odpowiedzialnej osoby, która potrafiłaby zająć się graczami, to wydaje mi się że dobrze trafiłeś.

A więc tak: Mam na imię Piotr, lat w tym roku skończę 18, ale czy o wiek w tym wszystkim chodzi? Myślę, że nie, ponieważ rozwój psychiczny jest ważniejszy.

W Metina gram od 4 lat, więc trochę wiedzy o nim mam. Moje doświadczenie w byciu kimś więcej na jakimś serwerze? - Odpowiadam prosto, żadne. 

Dlaczego? Nigdy nie próbowałem zająć wyższego stanowiska, niż zwykły gracz, lecz dziś chciałbym to zmienić, z racji iż, sama gra nie daje mi już tyle przyjemności co kiedyś. 

Parę słów o mnie, jestem osobą odpowiedzialną, jak już wspomniałem na wstępie, godna zaufania, uczciwą i sumienną, jak i cierpliwą, co najważniejsze jestem bezstronny, dzięki czemu nie faworyzowałbym graczy, których więcej widuje, czy więcej do mnie piszą. Uczyć się bardzo szybko uczę w takich sprawach, więc z brakiem doświadczenia myślę, że tez problemów by nie było. Zainteresowań nie mam zbytnio, więc duża ilość czasu mogę poświęcić na moje funkcje, tak jestem typowym no-life, po godzinie 13-15, aż do 2-3 w nocy.

Więc tak, z mojej strony oferuję : 

- 10h dziennie wolnego czasu, który jestem wstanie poświecić w stu procentach,

- Dyspozycyjność, chyba, że nie będę mieć dostępu do komputera,

- Pomoc w ogarnianiu graczy,

- Sprawdzanie, czy ktoś czasami nie używa wszelakich dopalaczy, typu WH/SH ,