Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Co się dzieje po wbiciu 30 lvla? Co to jest seria?

MPPLG

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jestem początkującym graczem w lola, wbiłem 30 lvl na xp boostach i mam pytanie - czy da się wbić i w jakim czasie z unrankeda srebro V?

Co to jest ta seria? Ponoć jak wygram wszystkie mecze w niej to mogę wejść do srebra.

Za każdą pomoc dziękuję :>

Opublikowano

Po wbiciu 30lvla rozgrywasz pierwsze 10 meczy. Po nich zaleznie od ilosci wygranych przydzieli Cie do jakiejs dywizji. Może bronz, może srebro, może gold. Serie to mozesz miec juz np z bronzu 1 do srebra 5 i tak dalej.

fjlw0o.jpg

Opublikowano

Statystyki nie mają znaczenia, liczy się dywizja teamu przeciwnego i twojego.

e78af1e09121015a74fd8f502d1985b2.jpg

Nie rozumiem, mogłem urodzić się w Śródziemiu, Rivii, Skyrim. Mogłem dostać list z hogwartu, a jestem sobie w jakiejś tam Polsce, w której nawet nie mogę nikogo porządnie pieprznąć fireballem.

Opublikowano

w dywizjach od 5 do 2 musisz wygrac w mecze z 3 a w decydujacych o zmiane ligi 3 wygrane na 5 mozliwych rozegranych. jak wygrasz te 5 powinienes byc silver V do golda nie wejdziesz raczej, chyba ze 9 na 10 wygrasz ale to zadkosc dla kogos kto zaczyna

stasiu956.png

Nick z Battlefield 3: Stachu956

Nick w League of Legends: Cv8j

Nick z Need for Speed World: Cv8l

Nick z Call of Duty 4: Modern Warfare: Stachu956

Opublikowano

Seria: 3 albo 5 gier przenoszących o dywizję wyżej .

Seria 3 gier jest z V>IV>III>II>I

Seria 5 gier jest z I>V wyższa dywizja