Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Oferuję strony www dla prywatnych serwerów.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć ludziska! :)

Jak wiadomo wiele ludzi się ogłasza że zrobi stronę, zakoduje, itp. Tak więc postanowiłem stworzyć własne ogłoszenie - w którym przedstawię oczywiście swoją ofertę.

Przechodząc do sedna...

Zajmuję się grafiką od kilku lat, swoją przygodę zacząłem z forami tj. 1337art, graphicforplanet, ubplanet... Byłem także jednym z administratorów forum GraphicPlanet - które niestety upadło.

Czym się zajmuję?

Tworzę w wielu dziecinach grafik, począwszy od zwykłych sygnatur, avatarów kończąc na webdesignie.

Tworzę również przedmioty do gry w 2D, potrafię edytować całego klienta gry Metin2. Tworzę nowe ładowania, wybory królestwa, wybory postaci oraz ich tworzenie.

Od ponad roku również projektuję strony pod Metin2.

Aktualnie tym zajmuję się najczęściej.

Dlaczego warto mi zaufać?

Tworzyłem dla bardzo wielu serwerów gier Metin2 i nie tylko, również dla firm hostingowych, dla szkół, przedszkoli, sportu, oraz różne plakaty które możecie spotkać w swoich miastach.

Moimi klientami byli:

www.iMetin.pl wraz z firmą COSTE

www.forgame.pl - prezentacje, projekty stron www.

www.elitegames.pl - bannery, projekty stron www, prezentacje serwerów.

www.litegame.pl - projekty stron www, prezentacje serwerów.

www.alien2.pl - projekt strony www.

www.MPCforum.pl - projekt strony www.

www.VenoxMT2.pl - projekt strony www.

www.EmperiusMT2.pl - projekt strony www.

www.Metin2reklama.pl - projekt strony www.