Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jak biegać wilkiem?

MORDEKAI

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem nowy w wolf team i mam problem, ponieważ kupiłem psycho wolfa i wystarczają mi jego możliwości, ale zobaczyłem na deathmathu jak niektóre wilki, w tym psycho biegają na czterech łapach. No więc, dlaczego ja nie mogę? (Posiadam pazury cienia, wilcze oko 1.5, tatuaż (byk), i psycho właśnie(w razie w.))

Opublikowano

Do biegania na 4 łapach, ataku z obrotu potrzebny Ci jest przedmiot za AP - Wilcza umiejętność. Jest on drogi i nie jet łatwo dostępny. Rozumiem, że Ci się podoba gra wilkiem ,,psycho", jednak zdecydowanie lepiej jest grać wilkiem polarnym - popularny ,,ice", bądź smartem - zwiadowcą. Wilk, którym obecnie grasz, strzelenie hs to nie jest problem, natomiast udupić takiego smarta hs'em jes już dużo trudniej. Natomiast ice'em gra się przyjemnie i jeśli chodzi o walkę wolf vs. człowiek spisuję się nieźle.  Jeśli faktycznie chcesz grać psycho oraz jeśli będziesz kupował AP (swoją drogą nie polecam kupowania przez SMS, lepiej PaySafeCard'em) to zaopatrz się w skill up'a do niego. Znacznie pomoże Ci to nim grać. O skill up'ach możesz poczytać tutaj : http://www.aeriagames.com/forums/pl/viewtopic.php?t=31021 . Gra wilkiem bez ładowania AP jest trudna.

Opublikowano