Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

DayZ SA za darmo?

Cas93

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam jeszcze takie pytanko, DayZ Standalone można już zakupić na Steam ?

8CL5fT6.jpg

To jest ten pierwszy Tytuł za 23,99 euro ? czy to jest ta starsza wersja DayZ ?

Jeżeli tak to bardzo bym prosił żebyście mi powiedzieli gdzie mogę zakupić DayZ Standalone ponieważ nie znam się na tym.

Opublikowano

Mam jeszcze takie pytanko, DayZ Standalone można już zakupić na Steam ?

8CL5fT6.jpg

To jest ten pierwszy Tytuł za 23,99 euro ? czy to jest ta starsza wersja DayZ ?

Jeżeli tak to bardzo bym prosił żebyście mi powiedzieli gdzie mogę zakupić DayZ Standalone ponieważ nie znam się na tym.

Ten pierwszy tytuł za 23,99 euro to DayZ: Standalone.

graphic.pnggraphic.png

Opublikowano
Ten pierwszy tytuł za 23,99 euro to DayZ: Standalone.

Dziekuję za pomoc :)

Ostatnie pytanko mam odnośnie Steam, wam też ceny wyświetlają się w walucie Euro ? można to jakoś zmienić ?

Opublikowano

Dziekuję za pomoc :)

Ostatnie pytanko mam odnośnie Steam, wam też ceny wyświetlają się w walucie Euro ? można to jakoś zmienić ?

Nie, każdemu się wyświetlają, ale DayZ kosztuje 100zł z groszami.

graphic.pnggraphic.png

Opublikowano

Ja kupiłem na steamie za PSC 100zł

Jednak okazało się że to za mało bo gra kosztuje 103zł.

Miałem szczęście że kolega miał resztkę swojego PSC :D

ExMod CA -> ban za nic na koncie Pba

76561198030011137.png

Opublikowano

Ta gra niema traila do pobrania.

Chyba że zakupisz grę przez stronę producenta lub steam.