Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Zmodyfikowany licznik wejść

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , jestem zielony w PHP ,a html znam w miarę dobrze. Chodzi mi o to że te wejścia to takie punkty i przyciskowi byly odejmowane . Np. Licznik:10 , kliknę w przycisk i odejmie mi 2 punkty. I żeby to sie zapisywało na stronie ,czyli jak jest te 10 ,a kolega kliknie i będzie 8 to zebym widzial te 8 i na odwrót.

Podaj dalej ! 

Opublikowano

Znając sam HTML nic takiego nie zrobisz. Potrzebne jest: PHP, Javascript+jQuery(ajax) <- do zapytań klienta.

Jeżeli chcesz przeczytaj to: V Ale nie gwarantuję, że jest dobrze :P

Chodzi ci o dynamiczną komunikację?
Jeżeli tak to musisz się nauczyć: PHP i Javascript+jQuery(ajax)
W ajax wysyłasz pakiet od usera, który kliknął do serwera, a ten go odbiera poprzez przetworzenie w php i wysyła odpowiedź do innego zalogowanego usera, który co jakiś czas wysyła zapytanie o aktualizację. Może to być obciążające przy dużej liczbie userów.
Pisane na "czuja" bo nie robiłem nic większego, co miało być dynamiczne.
Jeżeli natomiast ma to być aktualizowane co odświeżenie strony, to wystarczy wysłać przy kliknięciu zapytanie do serwera poprzez ajax i na serwerze zapisać tę czynność w bazie lub dokonać danych zmian, etc. Następnie w treści strony w miejscu na tekst przycisku podać dane z bazy. Vu a'la.

Matko, co ja tu napisałem :P

Opublikowano