Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rozwiązanie problemu Kamermoda na EliteMT2

TeddyMaster

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam cie w moim pierwszym Tutorialu na tym forum.

Dobra, myślę że wiele z was miało problem w ostatnim czasie z Kamermodem. Mianowicie albo logowwaliście się w nieskończoność, albo postacie były wbite w ziemie tzw. ukrzyżownie. Dziś postaram ci się krok po kroku wyjaśnić jak temu zaradzić. Jeśli chodzi o wygląd tego Tutoriala jest on słaby tego nie ukryje. Jestem zielony ale chęci do pomocy mam spore :)!

1.Zaczniemy od tego, że jest to banalnie proste! Pierwsze co musimy wykonać to pobrać Metin2PL, tak PL. Posiada on pliki dzięki którym będzie można jakoś grać. Ja tam sobie spokojnie na m2 zmieniam bony :) . Wydaje mi się że wiesz skąd ściągnąć Metina2PL. Jeśli nie no to wpisz sobie w google Metin2.
2.Po pobraniu Metina2PL, instalujemy go gdzie chcemy...Ja zainstalowałem go tam gdzie patch z elite, ale myślę że to nie ma większego znaczenia! Tak i tu kończy się powoli nasz Tutorialik. Teraz najzwyczajniej w świecie kopiujemy wszystkie pliki z PL do naszego EliteMT2, wpierw miej lepiej KamerModa!
I tu powoli się z wami żegnam. KamerMod powinien śmigać na EliteMT2. Ostrzege was tylko że zapewne nie trzeba WSZYSTKICH PLIKÓW przenosić, jednak ja nie wiem które konkretnie nam pomagają...Tak więc lepiej przerzucić wszystkie.

Oczywiśćie! Jeśli to nie zadziała! Myślę że jakoś możemy pomóc! No ale to już w jakiejś dyskusji :). Dzięki za UWAGE! Życzę udanej gry!

• 3 miesiące temu...
Opublikowano