Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Komputer do 2500-3000

filiepq985

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka, mam zamiar kupić nowy komputer. Komputer ma być przeznaczony do gier, cena najlepiej 2500-3000 zł, nie znam się specjalnie, ale na komputerze chciałbym, aby poszły najnowsze tytuły (na niskich lub średnich ustawieniach, na dobrych pojdzie sie nie pogniewam :) ), żeby komputer uciągnął nagrywanie (średnio wymagające gry typu metin2, minecraft) przy dużej ilości FPS. Zapomniałbym, najlepiej procesor z serii i5 lub i7, są ponoć lepsze, niż te w podobnej cenie od AMD

Znalazłem pare modeli, czy któryś z nich sie nadaje do w/w celów ?

Nie znam się, najlepiej żeby było ok. 8 gb ram, dobra karta graficzna, dobry procesor, i żeby komputer podczas chodzenia nie buczał i nie przepalał sie, fajnie by było gdyby zestaw można z czasem modyfikować, dodać lepsze części. Proszę o szybką wypowiedź.

Opublikowano

W w/w zestawie nie ma dodatkowego chłodzenia. Czy bez niego komputer będzie działał (jestem przewrażliwiony na tym punkcie, laptop, jaki teraz mam po 2 godzinach używania wyłącza sie i jest strasznie gorący, coś z chłodzeniem jest, a naprawa tego sprzetu jest nie warta - bardziej sie opłaca kupić nowy komputer.)

Opublikowano

Moja propozycja wydajniejszy procek

http://techplanet.pl/przechowalnia/zapisana/?s=79033&s=79417&s=27972&s=77562&s=77632&s=80968&s=72453&s=73501

@up

Dlatego bierzemy procesor bez odblokowanego mnożnika ,którego nie da się kręcić (prawie) Nie będzie Ci się grzał.