Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Za jaką artylerie się zabrać?

SolidMan

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć

Jestem początkującym artylerzystą w WoT.Poszukuję wmiarę zrównoważonej arty.Zależy mi na czasie ładowania i lepszym opancerzeniu.Aktualnie posiadam M7 Priest.Mam dalej ciągnąć linie USA czy może coś innego ?

Opublikowano

Zacznijmy od tego, że żadna artyleria nie posiada pancerza.

Ogólnie dwie linie artylerii Ci polecam, a mianowicie brytyjską oraz francuską.

Francuską polecam, ponieważ od dziewiątego tieru już obraca wieżą co jest bardzo przydatne.

Brytyjska również jest dobra, ponieważ potrafi strzelać przez budynki.

Sam zdecyduj.

Opublikowano

Francuski top tier ma magazynek, brytyjski potrafi strzelać pod ostrym kątem, ruski jest ultracelny.

Co do obracania wieżą to możesz dzięki temu wyszkolić perki które zwiększają celność. Niektóre brytyjskie też mają obrotową wieżę(Birch Gun, Bishop).

Opublikowano

Cześć

Jestem początkującym artylerzystą w WoT.Poszukuję wmiarę zrównoważonej arty.Zależy mi na czasie ładowania i lepszym opancerzeniu.Aktualnie posiadam M7 Priest.Mam dalej ciągnąć linie USA czy może coś innego ?

Żadna artyleria nie ma pancerza, no może Xt brytyjski może coś odbić, ale nie na 8-10t. Najszybciej ładuje Ruska, robię tą linie i jakoś mi się nie podoba. 4 stopnie wychyłu działa to praktycznie nic. + jest to, że ma najlepszą celność.

Scharakteryzuje wszystkie arty:

USA - Bardzo dobry dmg, długi czas ładowania, słaba celność, brak mobilności