Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Czy Cheat Engine działa w tej grze?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

może i jestem laikiem (proszę tego nie komentować ;) ) ale czy może ktoś sprawdzić czy CE działa w grze SKY FIGHTER , jest to multi player który działa

na bazie klienta (trzeba go pobrać-wazy około 1,3GB) , nie mam pojęcia jakim jeżykiem jest to pisane , co gorsza w żaden sposób nie mogę podpiąć pod to CE , w ogóle nie jestem pewien czy

dobry proces wybieram , od razu po skanie dostaje komunikat ze błąd skanowania i cos ze pamięć nie odnaleziona , proszę was czy może ktoś sprawdzić ,

wiem ze CE działa na tego typu grach bo nawet na YT jakiś rusek robi sieczkę na mapie z broni 1lvl , luknijcie na filmik CHEAT ENGINE AIRRIVALS , gry

maja taki sam silnik , wiec czemu nie mogę odpalić CE na SKY FIGHTER ???

może będzie to dla kogoś wyzwanie , a może ktoś ma lepsza propozycje od CE , jeżeli już by udało się komuś uruchomić CE pod ta grę to czy mogę prosić

o pomoc w skonfigurowaniu CE

z góry dziękuje za odpowiedz

pozdrawiam wszystkich ;)

Opublikowano

Bo jesteś kurwa debilem jebanym...

Pytanie nr.1 

W ilu NORMALNYCH grach multi działał CE?

Pytanie nr.2

Jak masz zamiar debilu jasny coś zbugować/zhackować jak kurwa nie umiesz podpiąc CE pod odpowiedni proces? -.-

Opublikowano

a koledze zamiast wyzywać kogoś od debili , proponuje żeby sam spróbował , może jesteś takim geniuszem ze uda ci się pomoc jakiemuś "debilowi"