Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Fifa 15 - mam pytanie odnośnie FUT

Bambus.!

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, kiedy chce zagrać mecz w UT sezon jednego gracza 8 liga wyskakuje informacja, że mój skład nie spełnia wymagań tego turnieju, min. ilość zawodników z K League :2. Kompletnie nie wiem o co chodzi, pomoże ktoś?

Opublikowano

Sorry, ale jestem kompletnie zielony bo gram w fifę od poniedziałku, z tej ligi to znaczy po czym poznać że zawodnik jest z tej ligi, w składzie mam samych złotych zawodników oprócz bramkarza i prawego obrońcy- oni są brązowi

@@ to jak pomoże ktoś?

Opublikowano

Sorry, ale jestem kompletnie zielony bo gram w fifę od poniedziałku, z tej ligi to znaczy po czym poznać że zawodnik jest z tej ligi, w składzie mam samych złotych zawodników oprócz bramkarza i prawego obrońcy- oni są brązowi

@@ to jak pomoże ktoś?

Jaka platforma?

636451494245979649038.gif

Opublikowano

Zaznaczasz zdjęcie zawodnika i naciskasz dwa razy prawą gałkę w prawo lub lewo.

Zrobiłem tak jak mówiłeś ale to nic nie zmienia w lewo wyskakuje menu działań, a w prawo cofa mnie do menu FUT'a

Opublikowano

Zrobiłem tak jak mówiłeś ale to nic nie zmienia w lewo wyskakuje menu działań, a w prawo cofa mnie do menu FUT'a

Wejdź w składy - aktywny skład - daj w lewą/prawą stronę prawą gałkę.

Opublikowano

Wejdź w składy - aktywny skład - daj w lewą/prawą stronę prawą gałkę.