Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Szukam łatwych Postaci

Fejs.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema, Szukam łatwych postaci, jestem nowy w Docie, lecz gra bardzo mi się spodobała, przeskakuje z lola. Jak narazie bardzo podoba mi się chaos knight. Grałem również Sniperem oraz Centaur Warrunerem.

Jakieś sugestie co do łatwych postaci na start ? Dzięki ! :)

Opublikowano

Nie graj tylko Meepem, Invokerem, Enchantress, Chenem, opcjonalnie Visage. Reszta jest łatwa, a zaraz i tak jakiś skończony debil poleci ci hard carry. 

Opublikowano

Riki , bounty, drow, zeus, sven.

Nie, nie, nie, nie, nie. O ile Zeus jeszcze ujdzie, jednak trzeba cały czas się na mapie rozglądać grając puby kiedy ulta użyć i w miarę farmic na Aghanima, to Riki i Bounty bez farmy w lategame nic nie robią, tak samo drow czy sven. Takimi postaciami niech gra z botami, żeby się nauczyć.

Opublikowano

Nie, nie, nie, nie, nie. O ile Zeus jeszcze ujdzie, jednak trzeba cały czas się na mapie rozglądać grając puby kiedy ulta użyć i w miarę farmic na Aghanima, to Riki i Bounty bez farmy w lategame nic nie robią, tak samo drow czy sven. Takimi postaciami niech gra z botami, żeby się nauczyć.

No faktycznie. Zues to nie Anti Mage, że BF musisz mieć w 15 minut góra(a koszt podobny do aghanima+arcane).