Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Czym różnią się części innych kolorów?

Pitagoras333

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej jestem nowy w tej grze i chciał bym się dowiedzieć czym różnią się np 2 takie same silniki uliczne innego koloru ? I czy mogę przekładać części z jednego do drugiego smochodu ?

Opublikowano

Roznica miedzy nimi jest taka ze kazda z nich da maly + do innego parametru samochodu zmina koloru czesci nie w kazdym aucie da efekt

Zielone zwiekszy v-max (nie ingeruje w prowadzenie samochodu)

Niebieskie zwiekszy przyspieszenie (minus podsterownosc)

Czerwone kat skretu samochodu (lekka utrata stabilnosci)

Biale stabilnosc samochodu (nie zmienia przyspieszenie ani v-maxu)

Jak chcesz uzyskac najwiekszy overall w samochodzie uzywaj 3 pierwsze zielone 3 ostatnie Czerwone lecz ja polecam dac biale opony lepiej sie prowadzi

Und3rsoldier.png

Opublikowano

Hej jestem nowy w tej grze i chciał bym się dowiedzieć czym różnią się np 2 takie same silniki uliczne innego koloru ? I czy mogę przekładać części z jednego do drugiego smochodu ?

Różnią się one przede wszystkim osiągami, każdy kolor oznacza inną firmę.

Największe statystyki będzie miało auto z zielonym silnikiem doładowaniem i przekładnią oraz czerwonym zawieszeniem, hamulcem i oponami.

Części nie można przekładać z jednego auta do drugiego, kiedy będziesz chciał zamontować nowy komponent to stary zostanie sprzedany.

HB5fLf7.png

Opublikowano

Jego osiągi będą stockowe tj. takie jak samochód byłby bez żadnych części.