Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

l

l

l

l

l

l

l

l

l

l

l

l

l

Podanie Na GM!

Kilka słów o mnie :

Mam na imię Piotrek i mam 16 lat. Lubię dużo przebywać na serwerach i lubię  bardzo pomagać dla Adminów i Graczom . Na serwerach przeważnie przebywam od 5-10h dziennie.Potrafię tworzyć forum na mybb.

Doświadczenie

Udało mi się raz stworzyć serwer hamachi. Dużo razy byłem juz GM na serwerach Hamachi . Nie udało mi się jeszcze dostać na żaden dedyk. Gram w metina od 5 lat. Idzie mi dobrze jeszcze z bazą danych(navicat)

Co bym zrobił jako GameMaster?

- Wypełniał obowiązki GMa.

- Będę organizował eventy typu :(konkurs PvP ,Konkurs OX , Chowanego,Konkurs Kopania Rud, Zuo)

- Mam zawszę wiele pomysłów na zmianę i dodanie czegoś na serwer.

- Zawszę pomagam i będę pomagać Administratorom i Graczom.

- Będę reklamować serwer by rozwinął się jak najlepiej.

- Będę organizował konkurs typu "Znajomość Regulaminu Serwera"

Kontakt:

GG- 15863515

Skype- ImKoksu

e-mail- [email protected]

Opublikowano

Oceniając Cię po piśmie, mogę wywnioskować iż nie potrafisz składać sensownych zdań.

Powinno być na początku tak:

Mam na imię Piotrek i mam 16 lat.

Robisz z tego dwa zdania, przy czym traci to sens.

Chęci to trochę za mało, ale powodzenia.