Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Szukasz grafika? Zajrzyj!

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć! Jestem grafikiem. Zajmuje się tym od 4 lat. Mam na swoim koncie nie jeden layout. Prace pokazuję na gg: 32786398. Zapraszam!

Opublikowano

Dosyć proste layouty,niczym się nie wyróżniaja.

Słabe bym powiedział. Na grafika to ja bym Cie nie wziął,bo grafik to pojecie względne.

Po co miałbym trzymać w zespole grafika który umie zrobić "layout" ? Tacy to są jednorazowi i z reguły oni dostają zlecenia.

Masz jakieś pixelarty? Coś innego ? Jakieś rysunki np. potworow?

Opublikowano

Przepraszam bardzo, ale coś mi się tu nie zgadza. Napisałeś, że zajmujesz się tym od 4 lat, a ja widzę, że w podanych przez Ciebie layoutach jest jeden bardzo poważny błąd, jakim jest rozdzielczość. Rozumiem, że tworzone przez Ciebie szablony nie są już przystosowane dla użytkowników zawierających mniejsze monitory, czy notebooki? Osoby kupujące taki szablon na swoją stronę automatycznie godzą się na to, że jej odwiedzający będą musieli ciągle przesuwać ją suwakami na boki, by zobaczyć ją w całości (wszystkie ważne dane).

PS. Najbardziej podoba mi się ta Disneyowska czcionka w logu sportowej strony :rolleyes:

Opublikowano

O cholera nawet Wredna sie wypowiedziala :D.

Swoja droga to tak jak patrze to tlo robi 90% Efektu. Jedynie co to dobrze wyszedl ten przedostatni layout.