Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Kilka pytań, jestem troche zielony :D

Matkimen

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, czy można zdobyć xp przez czołgi premium/elitarne nie sprzedając ich?

CZy leopard 1 jest dobrą dziesiątką?

Czy PZ 3/4 jest dobrym czołgiem?

Co lepiej zbadać: stug 3, kv 1, t-34, czy wolverine?

To chyba wszystko, z góry dzięki za odp :D

Opublikowano

Leopard 1 jak dla mnie średni.

Pz 3/4 dobry,

Zależy czym wolisz grać, medy, ciężkie czy niszczyciele.

x4Ctt7j.png

LONG.LIVE.A$AP !

Opublikowano

1. Jak masz czołg premium/elitarny i nabijesz na nim trochę expa musisz zamienić je na wolne doświadczenie za złoto. 1 złoto = 25 free expa

2. Ta, ale są lepsze.

3. Ujdzie, ale dla mnie zwykły free frag.

4. kv-1 - bardzo dobry pancerz, dobry dpm jedna z najlepszych 5t

ps Zielony to dobry gracz ;) Mów że czerwony, czołgiści prędzej zakumają o co chodzi ;p

Opublikowano

1. Jak masz czołg premium/elitarny i nabijesz na nim trochę expa musisz zamienić je na wolne doświadczenie za złoto. 1 złoto = 25 free expa

2. Ta, ale są lepsze.

3. Ujdzie, ale dla mnie zwykły free frag.

4. kv-1 - bardzo dobry pancerz, dobry dpm jedna z najlepszych 5t

ps Zielony to dobry gracz ;) Mów że czerwony, czołgiści prędzej zakumają o co chodzi ;p

Haha okej, a czy musze mieć zloto zeby miec te wolne xp czy jak?

Opublikowano

Haha okej, a czy musze mieć zloto zeby miec te wolne xp czy jak?

Ta, złoto i exp na czołgu prem/elit

Opublikowano

Czyli nie moge od tak wymienić xp na prem/elit jak troche nimi pograłem?