Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jakie znaczenie mają te liny i pare słówek

Elimantozerony

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak, tak jestem nowicjuszem w lola, ale nie jestem słaby. ;-)

Mam do was 2 pytania i wyjaśnienie słówek:

- Jakie znaczenie mają linie? każdy mówi, że jakaś postać jest na daną linię. Co ona ma do tego?

- Jakim głównym celem jest junglowanie? po prostu ulepszanie postaci bez minionów czy co..

Oraz co oznaczają podane słówka:

- Gank, gankowanie, zgankować po prostu gank

- AP, AD, CARRY + AP CARRY (o ile możliwe XDD) AD CARRY

- Offtank, Fulltank

To na tyle jak na razie ;-)

Opublikowano

1. Jest meta, na chwilę obecną każdy lane wymaga czegoś od championa aby ten mógł tam pozostać. Np. obecna meta to czołgi na topie. Idąc tam Soraką po prostu zginiesz i przepadniesz = przegrasz lane = nafeedujesz enemy = trudniejsza wygrana/przegrana

2 . Pomaganie innym lane'om, robienie smoków itp. Ma on po prostu gankować w early tak, aby wyrobić lanerom przewagę na linii

3. Gank - jungler wpada na linię próbując wraz z osobą na tej linii zabić przeciwnika (oddając killa lanerowi) aby powiększyć jego przewagę. Np. ja Pantheonem wbijam na mida pomóc zabić przeciwnika aby mój kolega z teamu, który gra na midzie miał większą przewagę na linii w dalszej grze

4. Prowadzący, zadają największy damage w drużynie i to ich trzeba ochraniać. ADCarry to marksman, który bije z daleka obrażeniami fizycznymi. APCarry - mag, bije najwięcej ze spelli.