Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Książka do nauki javy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Szukam książki do nauki javy, chodzi mi raczej o dość zaawansowaną książke, a nie same podstawy. Zależy mi na tym aby to też nie była 'Biblia' 500 stron gdzie 10 stron tłumaczą 1 rzecz. Chodzi mi raczej o zbiór zasad z ewentualnymi krótkimi opisami. Może coś macie do polecenia ? :)

Opublikowano

Witam

Już od kilku miesięcy studiuję pewną książkę i mogę powiedzieć że jest genialna. A mianowicie "Java Efektywne programowanie" Joshua Bloch Wydanie ||.

Książka jeszcze nie całe 2 miesiące temu kosztowała około 45zł

Pozdrawiam.

Opublikowano

Jeśli umiesz już podstawy to ja polecam książkę "Java techniki zaawansowane" wydanie IX ;)

Z tym że jest droga bo aż 119 zł o.O Tańsze są ebooki

Opublikowano

Tylko, że to jest 'Biblia' prawie 1000 stron ;_;

"chodzi mi raczej o dość zaawansowaną książke"

"Chodzi mi raczej o zbiór zasad z ewentualnymi krótkimi opisami"

Jedno wyklucza drugie. Jak tylko potrzebujesz zbioru zasad to po co Ci książka, Google i tyle.

" gdzie 10 stron tłumaczą 1 rzecz " - z takim podejsciem to se możesz ... ;s

Opublikowano

@up Mogę sobie. Bardzo dobrze wiesz o co mi chodzi, żeby książka była na zaawansowanym poziomie , abym mógł z niej szybko skorzystać jak zapomnę jak coś się robi i aby nie była bardzo długo bo 10 stron opisu nie jest potrzebne aby wytlumaczyć 1 rzecz (inaczej jest w ksiazkach gdzie sie zaczyna programowac bo tam potrzebne są właśnie takie opisy).

Zarchiwizowany