Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Zostane GM/TGM Serwera Dedykowanego ;)

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ;)

Nazywam się Bartosz mieszkam niedaleko Wrocławia w małej przestronej miłej i ciepłej wiosce. Jestem uczniem szkoły policealnej we Wrocławiu (TwojaSzkoła) na dziedzinie informatyki. Pracuję jako przedstawiciel firmy handlowo transportowej mam 19 lat i jestem miłym przyjaznym mężczyzną. Jestem typem człowieka który zawszę stara się pomóc każdej osobie na ważnę czy ją znam jeśli ktoś potrzebuję tej pomocy a ja jestem w stanie jej pomóc zawszę okazuję pomoc. Miałem doświadczenie jako Game Master i Jako Game Administrator posiadałem własny serwer nie dedykowany ale NO-Hamachi oraz wiele wiele serwerów Hamachi ;) Byłem GM na serwerze dedykowanym i sprawiałem się na tym stanowisku nikt nie miał przeciwskazań w tym co robię. Przykładam się do każdej pracy i osobistej i jako GameMaster ja to trakutuję jako przyjemność bo to uwielbiam i nie robię nic na siłę i traktuję to jako pracę na stanowisku TGM GM czy GA. To co powinien mieć każdy GM mam to tylko musicie po prostu mi zaufać i troszkę lepiej poznać nie oceniajcie nikogo z góry albo za to jak jego podanie wygląda tutaj nie liczy się wygląd bo każdy potrafi skopiować wkleić i napisać coś o sobie czy też wziąć czyjąś ciężką pracę i podpisać się za nią ja za ten chciałem po prostu napisać kilka miłych ciepłych słów o sobie żeby było mnie troszkę lepiej poznać zanim zacznę z kimś współpracować. Jak się można ze mną skontaktować ? Po prostu napisz do mnie na prwatną