Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jak używać BOLa?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, ponieważ chce zacząc używać bola ( głównie tylko skryptu na last hity ) czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć co mam pobrać, zrobić itp ? ;d bo ja w tym jestem kompletnie zielony

wgl jak działa BoL, co trzeba zrobić żeby działał, gdzie wgrywać skrypty itp, czytałem TuTa Bola lecz prosilbym aby tutaj już stali gracze BoLa sie wypowiadali

Opublikowano

Polecam ci przeczytanie tuta o Bolu, bo mysle ze bez sensu zalozyles nowy temat, jak tam jest wszystko. I skrypty, I download i co zrobic. Czyli wszystko co chciales. Nawet gracze tam sie wypowiedzieli. Wiec idz sprawdz to.

1385975953-U914647.png

Opublikowano

witam, ponieważ chce zacząc używać bola ( głównie tylko skryptu na last hity ) czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć co mam pobrać, zrobić itp ? ;d bo ja w tym jestem kompletnie zielony

wgl jak działa BoL, co trzeba zrobić żeby działał, gdzie wgrywać skrypty itp, czytałem TuTa Bola lecz prosilbym aby tutaj już stali gracze BoLa sie wypowiadali

Krótka instrukcja:

1. Rejestrujesz się

2. Pobierasz BoL'a z oficjalnej strony botoflegends.com [Na daną chwile są na niej problemy techniczne].

3. Wchodzisz w Scripts Repository na forum.

4. Szukasz interesującego Cię skryptu w tym przypadku LastHit.

5. Kopiujesz go w zależności, gdzie jest on wrzucony pastebin... itd.

6. Odpalasz BoL'a.

7. Logujesz się do niego.

8. Wchodzisz w Custom Scripts, klikasz New Script. Wrzucasz skrypt i zapisujesz jako np. LastHit.