Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jaką broń wybrać na początek?

Musioł

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem nowy w tej grze, dzisiaj zacząłem grać i mam kilka pytań.

1. Jak jest ten czas po zabiciu (taki pasek leci, i jak doleci do końca to na nowo się respimy) to czasami klikałem spacja i nie musiałem czekać. To mi kilka punktów zabiera za wcześniejszy spawn? Na jakiej zasadzie to działa.

2. Teraz gram M4A1 i gra mi się świetnie. Moja ranga to nie wiem jak się nazywają te rangi (7 ranga). Czy ja nie widzę wszystkich broni w sklepie? Jak będę zdobywał rangi to będzie więcej broni w sklepie (w innych grach jest tak że widać wszystkie bronie tylko są zablokowane, ponieważ nie mamy takiej rangi).

3. Opłaca się teraz kupować jakieś bronie na permanent, czy lepiej oszczędzać i kupić później coś porządnego?

4. Czy można jakoś swoje kd ratio sprawdzić (stosunek zabitych do zgonów)? Bo nigdzie widzę takiej opcji na stronie.

Okej już widzę, zwykle długo trzeba czekać aż kille się zaliczą do statystyk?

Opublikowano

1. Można tego szybszego respa używać, ale dopiero na dalszym etapie gry, ponieważ szkoda SP. Aby użyć musisz mieć 20,000 SP lub więcej.

2. Bronie widać wszystkie nie zależnie od poziomu, jedynie w sklepie z wyposażeniem ubioru są ograniczenia na różne przedmioty

3. opłaca się ;)

4. Statystyki zwiększają / zmniejszają się w zależności tego jak grałeś, po meczu.

Jak pomogłem daj + ;)

Pomogłem? 

Daj like, to nic nie boli :)

Opublikowano

1. Czyli za szybsze zrespienie się tracę kasę? Ile dokładnie?