Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jak Zacząć Grać W 1 Częś Wow ?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !

W WOW 'a będę grać pierwszy raz więc jestem zielony no i chcę zadać kilka pytań :

Czy mogę grać w samą podstawkę wow bez żadnych dodatków na polskim prywatnym servie ??

Jeżeli jest taki serwer na którym mogę grać sobie w pierwszą część za darmo to proszę o link :)

Po za tym jeżeli by ktoś mógł niech ktoś napisze jaka rasa odpowiada jakiej klasie ? Czyli np. czy człowiek jest dobry na wariora czy jakaś inna rasa jest lepsza ? Prosił bym o wypisanie wszystkich takim możliwości .

Z góry dzięki dam +

Opublikowano

To znaczy że musze ściągnąć jeszcze 2 dodatki żeby sobie w to pograć !? To po co jest 1 część z koro grać się w nią nie da ???

Dobra no to proszę o konkretne wyjaśnienie co musze pobrać i jaki jest najlepszy darmowy polski server ?

A czy moge pobrać do podstawki tylko 2 dodatek bo już samej podstawki mi sie nie chciało a co dopiro jeszcze 3 dodatek :(

Opublikowano

Serwery masz podane w tematach w podczepionych wraz z wersja, gram na globalu, więc nie wiem i nie znam się na prywatnych serwerach.

Pobrał mi sie już wow i pisze że mam wersje clienta 3.0.1 i jak włączam play to główne menu tam gdzie sie loguje wygląda tak jak bym miał już 3 część o.O . No i teraz sie troche pogubiłem , czy mam to teraz zpatchować i będzie ok czy mam pobierać dodatki ????

Bardzo proszę o dalszą pomoc