Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Kim isć na linie itp ?

Nithrom

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Od nie dawna mam mały problem z wyborem boheterówD:

Ja chodzę tak:

Top- Shyvana, Vi

Jungle - Shyvana, Vi

Mid - Veigar, Talon

Bot - Vayne adc

bot - Leona support

Lecz nie wiem kim iść na topa Shyvaną czy jednak Vi i jedną i drugą potrafię grać, ale chciałbym, abyście się wypowiedzieli kiedy isć Shyvaną, a kiedy Vi wiem to zależy od enemy, ale ja tam jestem zielony w tych sprawach i jeszcze do Mida tyczy się to samo kiedy iść talonem, a kiedy Veigarem...

P.S Z junglą tyczy się to samo (mniałem Silvera II)

teraz się męczę i mam 3/10 gier rozegranychD:

Z góry dziękuje Wam za pomoc !!! Sorki za błędy piszę z fona ;\

Opublikowano

Veigar na mida przeciwko full AP champ to kosa.. Ult zabiera z 60% zycia :) jednak Talon chyba wiecej moze w late ze wzgledu ze poza skillami ma tez AA bo AD..

Co do topa to zdecydowanie lepszy wybor shyvana. Brak many co rowna sie szybkie lanie minionow natomiast Vi znacznie lepsza w jungle. Ja bym radzil mainowac shy na topce a na jungli Vi

Opublikowano

Veigar na mida przeciwko full AP champ to kosa.. Ult zabiera z 60% zycia :) jednak Talon chyba wiecej moze w late ze wzgledu ze poza skillami ma tez AA bo AD..

Co do topa to zdecydowanie lepszy wybor shyvana. Brak many co rowna sie szybkie lanie minionow natomiast Vi znacznie lepsza w jungle. Ja bym radzil mainowac shy na topce a na jungli Vi

Ok dałem ci plusika :)

Więc ide tak :

Top - Shyvana

Jungle - Vi

Mid- Talon :)