Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[YouTube] Wykonam intro

Squert

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Ze względu na to, iż mam trochę wolnego czasu, to postanowiłem już po raz bodajże 5 wykonać komuś standardowe intro lub tło na kanał.

Intra są tworzone w programie CINEMA 4D; ogółem jestem amatorem, ale moje prace trzymają jakiś tam poziom (jeżeli ktoś miałby ochotę sprawdzić, to są one zamieszczone na moim kanale).

Intro oraz tło wykonam osobie, która standardowo jako pierwsza napisz do mnie przez Skype: Squert

Ps. Nie wykonuję prac dla osób, które mają nicki typu: [Nick]03232

Pozdrawiam!

Opublikowano

Zastosuj generator:

www.mpcforum.pl/topic/949738-regulamin-subforum-oferty/

W sumie to nigdy nie stosuję i nikt nie ma z tym problemu. Czy naprawdę jest to obowiązkowe? Jutro będzie można zamknąć ten temat Szanowana Pani :)

Opublikowano

Pisząc temat w ofertach akceptujesz regulamin tego poddzialu, a w regulaminie jest napisane, by go zastosowac, więc wypadaloby to zrobić. Nawet jesli ogloszenie jest na jeden dzien. ;) Tak będzie prosciej dla osoby, ktora bedzie chciala u Ciebie cos 'zamowic'. ;)

Opublikowano

Pisząc temat w ofertach akceptujesz regulamin tego poddzialu, a w regulaminie jest napisane, by go zastosowac, więc wypadaloby to zrobić. Nawet jesli ogloszenie jest na jeden dzien. ;) Tak będzie prosciej dla osoby, ktora bedzie chciala u Ciebie cos 'zamowic'. ;)