Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Zarabianie, expienie, skille i EQ jako Wizzard

XxKoXx

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem nowy w świecie Cabala i zacząłem grać wizardem.Wbiłem 26lv i potrzebuje lekkiej pomocy :P

1.Jakie skile rozdawać/maxować? Wytłumaczcie bardziej bo w skilach to jestem zielony xD

2.Gdzie expić? Jak na razie robie tylko misje i lvl ladnie się wbija

3. Czy kupować jakieś eq czy chodzić w tym co dropnie

4. Gdzie zarabiać hajs? Bo mam tylko 10kk ;x

Za pomoc dam 5* i lajki ;)

Dziękuje i pozdrawiam.

Opublikowano

1.Jakie skile rozdawać/maxować? Wytłumaczcie bardziej bo w skilach to jestem zielony xD

Upgrade na hp, magic attack, magic atack (ten na g.masterze), def, def (ten na g.masterze), def rate. Co do skilli atakujących (magicznych) to na razie to wielkiego znaczenia nie ma na tej randze. Póki co kupuj te które mają dużo Add. Atacku.

2.Gdzie expić? Jak na razie robie tylko misje i lvl ladnie się wbija

Rób questy fabularne aż do 100 lvla. Jeśli braknie Ci questów do kolejnego levela to na dungeonach ładnie exp leci (Weak LID masz od 35lvla, Weak Ruina Station od 45lvla).

3. Czy kupować jakieś eq czy chodzić w tym co dropnie

Na razie nic nie kupuj. Strata kasy. Noś to co dropnie, a kasę poświęć na skille, a reszte odłóż na lepsze eq, ale to dopiero po 100 lvlu.

4. Gdzie zarabiać hajs? Bo mam tylko 10kk ;x

Sprzedawać itemy, które dropniesz na dungach - niektóre są coś warte, tym że masz 10kk się nie przejmuj - to i tak dużo jak na 26 lvl :D

Opublikowano