Jurit Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Cześć, jestem początkujący, dopiero zainstalowałem grę, i nie mogę się odnaleźć, jakies rady dla mnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juri. Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Zmień nick podróbko Pooglądaj filmy na youtubach, hallacka/Faji/Vdr'a. Hallack z vderem świetnie tłumaczą mechanikę gry, a faja wstawia świetne bitwy innych użytkowników i od nich można się uczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurit Opublikowano 19 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Ja nie kopiuję nicku D: mam taki od 2 lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zavotti Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 Ja bym Ci proponował wejść do gry i zacząć grać pierwszym czołgiem, najlepiej T1. A potem iść w ciężkie czołgi, gdyż na początku są najłatwiejsze to gry. A jak szukasz rad, i chciałbyś dowiedzieć się czułe miejsca w czołgach, poznać lepiej mapy,kampy itd to zachęcam do odwiedzenia kanałów na YT: fajabb, hallack05, newmulti2k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kYRA. Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 Na początek kup sobie MS-1 kup wszystkie moduły oraz odblokuj sobie wszystkie czołgi drugiego tieru. Dzięki temu poznasz tą grę oraz jej mechanike. Zawsze jak masz kilka dział do wyboru to bierz te, które ma najwięcej penetracji. Staraj się grać ostrożnie by nie ginąć w pierwszej minucie. Idź w czołgi ZSSR w linię IS-7, bo te czołgi jeszcze błędy wybacza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...