Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Item Shop

TrollFaces

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem początkującym graczem, nakupiłem jakiś głupot w item shopie, potem to zwróciłem (bo można 3 razy zwrócić i zostało mi 0 i już nie mogę zwracać) i zostało mi kilka jakiś słabych championów. I teraz mam pytanie, mam na to olać czy robić nowe konto? Co najlepiej kupować w item shopie? Jakie postacie?

TrollololololololololooO!

Opublikowano

Jaki masz poziom, jeżeli do 10 to mozesz spokojnie zrobić od nowa. 2 dni i masz od nowa ten lvl. Nie kupuj postaci za RP, tylko skórki, na awatary tez nie warto tracić RP, a postacie za IP jeżeli już wracasz to tą za 6300 co kupiles.

Opublikowano

A skórki co dają?

Mam 5Lv to zrobię od nowa.

Co do postaci (chempionów chyba tak się na nie mówi) jest ich tak wiele że jakie/jaką najlepiej kupować? Ja np. nie wydaję kasy na IS i nie zamierzam - czy bez IS da się stać dobrym graczem na wysokim podium? (podium, rankingu nie wiem jak to się mówi w LoLu)

Np. osobiście podoba mi się postać Heimerdringer (czy jakoś tak) mam na niego zbierać i kupić bo mi się podoba (głównie z wyglądu) czy czym się kierować w wyborze postaci?

PS: Mógłbym dostać jakieś rady dla początkującego gracza żeby nie zwalić konta i znowu nie robić nowego?

Z góry dzięki za pomoc!

Opublikowano

Jeśli masz ts'a/ściąniesz to napisz na pw, z kumplami nauczymy Cię grać:)

Chcesz zacząć grać w LOL'a? Szukasz fajnej ekipy? Również zapraszam na PW:D

Opublikowano

Skórki zmieniają wygląd postaci w grze.