DawidTson Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 (edytowane) Siiemka, jestem nowy w świecie WOW'a i mam pytanie dotyczące 3 questów, może raczej przetransportowania się do nich.Obecnie gram Blood Elf'em. Znajduje się w UNDERCITY. Posiadam level 23. Zrobiłem większość quest'ów w Eversong Wood's oraz wszystkie w Ghostland. Zaprowadziły mnie one do tego miasta. Pytanie to jak dostać się na kontynent KALIMDOR, aby wykonać jeden z tych quest'ów. Konkretnie do Orgrimmar'u. ( Jestem słaby z angielskiego, dlatego kieruje się do was. ) Wiem, że jeden jest w Dungeon'ie, ale nie wiem którym. A ten z walką pet'ów jest jakiś dziwny. Robiłem tego guest'a jak grałem Night Elfem ale go nie ukończyłem. Czy możliwe jest, aby ten quest przypisał się do konta? Musze go oddać w Darkshore. ( Ciężko jest Blood El'em dostać się do 2 miasta Night Elf'ów, tak mi się wydaje.. ) Oraz ważne dla mnie pytanie, jak już ukończę te quest'y bądź nie, to na którą mapę mam się wybrać, aby dalej robić quest'y? Edytowane 19 Stycznia 2014 przez DawidTson Odnośnik do komentarza
Betros Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Te questy dużo Ci nie dadzą . Lepiej udaj sie do Orgrimmaru i weź najnowszy quest z takiej tablicy . Z Undercity do Durotar masz latający balon . DawidTson 1 Odnośnik do komentarza
DesoPL Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Na 21 poziom jedyna alternatywa w Kalimdorze to Ashenvale, ewentualnie w EK masz Hillsbrad Foothils i Arathi Highlands. Z dwojga złego jak już grasz na globie, to Hillsbrad i Arathi bym zrobił. DawidTson 1 Odnośnik do komentarza
DawidTson Opublikowano 19 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 (edytowane) Wielkie dzięki. Ale mam jeszcze jedno pytanie, czy jest jakiś środek transportu, aby szybko dostać się do Hillsbrad Foothills, czy muszę zasuwać z buta? Edytowane 19 Stycznia 2014 przez DawidTson Odnośnik do komentarza