Tabacashi Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Witam. Jestem uczniem klasy III gimnazjum, niedługo więc opuszczam "mury szkoły" i chciałbym podjąć decyzję gdzie się dalej wybrać. Moje hobby to programowanie (już można powiedzieć, że znam jakąś część c++ - opuszczam nauki w konsoli). Technikum informatyczne? - Mówią, że w technikum i tak się niczego nie nauczę z dziedziny programowania, przygotowanie do matury słabe. Liceum na profilu informatycznym? (czyt. inf/mat/fiz) - Z programowania tam się też niczego nie nauczę, matematyka na średnim poziomie, przygotowanie do matury lepsze niż w technikum Liceum na profilu matematyczno-językowej - Skoro i tak w innych szkołach nie uczą jak programować, nie ma odpowiednich kursów to na co mi wybieranie się na kierunki informatyczne? Może lepiej by było, gdybym opanował matematykę (w jakimś tam stopniu najpierw), język tym bardziej mi się przyda, a moim hobby będę zajmował się po szkole? Co o tym sądzicie. Odnośnik do komentarza
ComeBack. Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 zależy co masz na myśli że w technikum jest gorsze przygotowanie do matury ? wszystko zależy do jakiego technikum pójdziesz , poszukaj w swojej miejscowości i popatrz na ranking perspektywy 2014/ W liceum nic ciekawego nie ma , jak i tym bardziej związane z informatyką . Geje to banda chamów importowanych z zagranicy Odnośnik do komentarza
elik1028 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 -> Technikum informatyczne -> Studia Informatyczne Odnośnik do komentarza
Matzar Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Będziesz się nudził w technikum informatycznym jako programista. Mówiąc szczerze, to i tak nie będziesz miał innego materiału niżeli reszta uczniów (składanie komputerów i inne takie rzeczy). Ale kolega wyżej dobrze prawi. Technikum -> Studia. ew. certyfikaty po drodze. Odnośnik do komentarza