Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pytanie odnośnie skrytpów

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć jestem nowy w LoLu i mam pytanie odnośnie tych skryptów, co one dają, na co one są i czy są niewykrywalne, szkoda mi stracić konto z kilkoma skórkami.

951841430649214321545.png

Day after day.

Opublikowano

Mogą za nie zbanować ale są bardzo trudno wykrywalne,dają one szybsze combo na daną postać,automatycznie lasthitują,pokazują kiedy respią się campy w jungli itp.

Opublikowano

Niewykrywalne. Nie istnieją żadne antycheaty - nie musisz się zbytnio martwić bo ten bot istnieje od lat nie miesięcy i jest aktualizowany z każdym patchem. Nie można jednak zagwarantować, że kiedyś riot jednak nie zacznie zwalczać tego cheata i posypią się bany. Myślę, że nawet wtedy nie ma dużego ryzyka bo po pierwszej fali banów działanie bota zostałoby pewnie zawieszone.

Na te chwilę możesz dostać bana tylko gdy ktoś zauważy, że używasz bota, nakręci filmik i wyśle do supportu (choć nie słyszałem o takim przypadku, nie wiem czy byli by w stanie udowodnić że ktoś grający cass albo ryzem używa cheatów)

Takie rzeczy potrafią i tak zauważyć dopiero gracze na platynie/diamencie i to trzeba używać jakiegoś przesadzonego skryptu.

np. nie radzę farmić Irelią która lasthituje z Q miniony bo żaden gracz na ziemi nie dałby rady zabić 5 minionów z "Q" w ciągu 1 sekundy.

Co robią?